باز سازی و ترمیم چاه های فاضلاب ساختمان

سازه های ساختمانی و عمرانی

باز سازی و ترمیم چاه های فاضلاب ساختمان

باز سازی و ترمیم چاه های فاضلاب ساختمان

گشوده سازی و ترمیم چاه های فاضلاب ساختمان

با ترمیم و تجدید بنا چاه فاضلاب ساختمان دیگر نیازی به حفر دوباره چاه نمی باشد . چاه های فاضلاب با عبور کرد دوره فرسوده و ضعیف میگردند و با به کارگیری طولانی تر احتمال ریزش آنها موجود هست براین اساس با ترمیم و تجدید بنا چاه فاضلاب می قدرت یک چاه کهن و گهگاه از کار افتاده را مجددا قابل به کارگیری نمود .

باز سازی و ترمیم چاه های فاضلاب ساختمان لوله بازکنی بهجت آباد مرکز شبانه روزی

بازسازی و تخلیه  چاه فاضلاب

یکی‌از شغل های موثر برای خودداری از تخریب چاه های فاضلاب , تخلیه به موقع چاه است که پیش از تعمیر آن انجام می شود .

یکی‌از روند تجدید بنا چاه فاضلاب تخلیه آن است که پیش از ترمیم و تجدید بنا انجام می شود . با به کارگیری از تانکر مکنده چاه به راحتی و در کمترین دوره تخلیه می‌گردد . از تانکرهای ساده حمل فاضلاب هم می قدرت برای تخلیه چاه به کارگیری نمود .

بعداز تخلیه نوبت به لایروبی و تراشیدن چاه می‌رسد تا آن را از چاهی کهنه و کهن به یک چاه تازه و قابل به کارگیری تبدیل کند . تخلیه چاه حکیمیه شرق تهران

باز سازی و ترمیم چاه های فاضلاب ساختمان

تبدیل چاه کهنه به جدید با لایروبی و تراشیدن چاه

بعداز تخلیه چاه برای استارت عملیات لایروبی , چاه از هرگونه آب و فاضلاب خالی می شود . لایروبی و کف تراشی چاه که در روند تجدید بنا چاه فراوان اصلی است بوسیله شخصی کارشناس انجام می شود . برای لایروبی چاه شخص کارشناس وارد چاه می شود و دیواره را تا وصال به خاک می تراشد . بعداز لایروبی و تراش چاه هم مواد لایروبی شده از چاه بیرون میگردند .

چاه بازکنی و تخلیه چاه امام قم

برای ترمیم و تجدید بنا چاه از پمپ ساکشن تخلیه چاه یا این که تانکر مکنده منحصر به فرد فاضلاب به کارگیری می شود . مواد باطن چاه بعداز تخلیه بوسیله تانکر حمل فاضلاب به مکان دیگری منتقل میگردند .

لایه های مازاد باطن چاه بازدارنده جذب آب و فاضلاب بوسیله خاک میگردند که در این حالت بعداز مدتی فاضلاب باطن چاه باقی می‌ماند , چاه سرریز می شود و بایستی تخلیه شود .

لایروبی چاه و لوله های فاضلاب  توسط خودتان

بارها مشاهده نموده اید که از سینک ظرفشویی آشپزخانه تان بوی بد فاضلاب به مشام میآید بویی مشابه تخم مرغ گندیده یا این که جنازه حیوان ; و یا این که چه بسا از دستشوییها و خزینه و درب چاههای تراس یا این که زیرزمین منزل این بوی مشمئزکننده به مشام می رسد .

برای برطرف کردن آن آیا روش حلی وجود دارد؟ آیا نیاز به کارشناس لایروبی میباشد؟ و درآخر آیا فارغ از به کارگیری از مواد شیمیایی میتوان این بوی بد فاضلاب را برطرف کرد؟

ما به شما می گوییم جواب همه سوالات فوق مثبت بوده و روش حلهایی را که ما به شما خوا هیم اعلام‌کرد فارغ از نیاز به کارشناس و فارغ از لایروبی تخصصی و با کمترین علم و دستکم امکانات که معمولا در همه خانهها یافت میشود , خلل بوی بد چاه فاضلاب برطرف خواهد شد .

عارضه ها ساخت بوی بد فاضلاب و سیفون غیر مناسب

در بالا بایستی بگوییم که بوی بد فاضلاب به جهت نشت گازهای بد عطر و سمی از باطن چاههای فاضلاب به محوطه منزل است .

چاههای فاضلاب معمولا به دلیل مواد مصرفی و شیمیایی تجمیع شده در آن , ایجاد گازهای سمی می‌نماید که اصطلاحا به آن ها گاز فاضلاب می گویند . این گازها سازه به مواد ترکیبی باطن چاه فاضلاب می‌تواند غلظت و سکو خفگی مختلفی داشته باشد .

باز سازی و ترمیم چاه های فاضلاب ساختمان

دلایل ایجاد بوی بد فاضلاب و سیفون نامناسب

البته اعم از عارضه ها این‌که این عطر چه‌طور به خارج از چاه فاضلاب و به محوطه داخلی منزل نشت می‌نماید می‌تواند استاندارد کمبود نصب لولههای فاضلاب باشد ; به‌این معناکه شترگلو یا این که سیفون قرارگرفته در ظرفشویی یا این که سرویس بهداشتی یا این که خزینه , استاندارد نبوده و خلأ برای نشت گاز در آن موجود هست . بهمین استدلال در هنگام نصب سیفون بایستی توجه نمود که سیفون خریداری شده به نحوی پباده سازی شده باشد که گلوی آن بطورکامل از آب لبریز شود و درزی برای نشت گاز وجود نداشته باشد .

روش های چگونگی لایروبی فاضلاب و ازبین بردن بوی بد فاضلاب

در پی یک سری چاره معمولی و با به کارگیری از مواد غیر شیمیایی برای برطرف کردن این عطر و لایروبی چاه از گازهای سمی به شما خاطر خوا هیم بخشید .

اولی چاره به کارگیری از آبلیمو و جوش شیرین , هردو به اندازه یک واحداندازه گیری است . این دو را در یک کاسه ریخته و نیز بزنید و آن‌گاه آن را بدرون لوله فاضلاب بریزید بعداز مدتی کوتاه شیر آب سرد را گشوده کرده و اذن دهید تا مقداری آب باطن چاه روان شود . این کار را می توانید چند بار تکرار فرمایید .

چاره دیگر به کارگیری از محلول نمک و جوش شیرین باطن یک کاسه آب جوش است . بعداز نیز میل کردن , محلول را باطن چاه بریزید . این محلول یکی‌از شایسته ترین ترکیبات برای ازبین بردن بوی بد فاضلاب است و درعین اکنون بوی مطبوعی هم برای بشر داراست .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!