فروش آجر قزاقی با ضمانت و ماندگاری نما

سازه های ساختمانی و عمرانی

فروش آجر قزاقی با ضمانت و ماندگاری نما

آجر قزاقی نوعی آجر سنتی است که در معماری اسلامی ایرانی، پیشینه و دیرینه طویلی دارد و از قدیمی ترین انواع آجرهاست که ظاهری نوستالژیک دارد و امروزه کاربست ان را در نمای ساختمان های مدرن نیز می بینیم.

در این مطلب، مفتخریم که فروشگاه آجر آنلاین را به عنوان یکی از مراکز فروش آجر قزاقی در سراسر ایران به شما معرفی کنیم.

فروش آجر قزاقی

آجر قزاقی چیست؟

تفاوت ساخت و تولید اجر قزاقی با شیوه های مدرن، در نحوه خشک کردن آن است که امروزه از کوره های آجرپزی به جای نور خورشید، برای خشک کردن آجرها استفاده می شود.

این آجرها در ابعاد گوناگون ساخته می شود و در ضخامت های مختلفی مثل ۲ و ۳ سانتی متر تولید می شوند. از کارخانه جات مشهور تولید کننده این نوع آجر در ابعاد و رنگ های مختلف می توان به کارخانه آجر قزاقی تهران، کرج، اصفهان و… اشاره کرد.

طرح آجر قزاقی نمای خارجی

کاربرد انواع آجر نما قزاقی + نمونه عکس 

کاربرد آجر نما قزاقی بسیار گسترده و متنوع می باشد. بسیاری از مردم برای سوق دادن محیط خانه به فضایی سنتی و گرم از این آجر استفاده می کنند. همچنین در طراحی دکوراسیون داخلی بسیاری از بناها از جمله مراکز تجاری نیز  به کار برده می شوند. بنابراین آجر قزاقی علاوه بر  نمای بیرونی ساختمان در نمای داخلی ساختمان هم استعمال می شود.

طرح اروپایی

یکی از سبک های پرفروش آجر قزاقی، طرح اروپایی می باشد که در رنگ های خاصی همچون آبی، سبز،طوسی و… تولید می شود.

آجر نما قزاقی طرح اروپایی

” شما همراهان گرامی آجر آنلاین، در هر کجای سراسر ایران که باشید، جهت خرید آجر قزاقی از درب کارخانه و بدون واسطه کافیست با مدیر فروش ما تماس برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنید. ساعت پاسخگویی به تماس های شما از ۸ صبح تا ۸ شب می باشد. “

آجر قزاقی طرح اروپایی
آجر نما سفید قزاقی

آجر قزاقی قرمز اخرایی و زرد در نمای خارجی ساختمان

آجر نما قزاقی از طیف رنگ و طرح های بسیاری برخوردار است که از جمله آن ها می توان به آجر قزاقی قرمز اخرایی، زرد، مشکی، پوست پیازی و… اشاره کرد. از مزایای آن نیز می شود نگهداری آسان، رنگ ثابت، مقاومت زیاد در برابر گرما و سرمای شدید و به صرفه بودن هزینه آن را نام برد.

آجر قزاقی زرد و قرمز

آجر کف فرش قزاقی

یکی دیگر از کاربرد های این آجرها در پوشش کف ساختمان ها، بناهای سنتی، محوطه ها، پیاده روها و… می باشد. می توان به سر قاطع بیان کرد که قیمت آجر قزاقی کف فرش در مقایسه با سایر مصالح کف سازی فوق العاده به صرفه تمام می شود.

آجر کف قزاقی

سایت آجر آنلاین یکی از فروشگاه های تخصصی فروش آجر است که امکان سفارش انواع آجر نما نسوز در طرح و رنگ های مختلف را نیز فراهم آورده است. شما می توانید از طریق شماره ۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱ از مدیر فروش ما مشاوره بگیرید و پس از انتخاب آجر نسوز مد نظر، جهت ثبت سفارش، کد انتخابی خود را ثبت کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!