شیوه نصب فلاش تانک روکار و توکار

سازه های ساختمانی و عمرانی

شیوه نصب فلاش تانک روکار و توکار

فلاش تانک وسیله ای ضروری برای سرویس بهداشتی های داخل منزل به شمار می رود، لذا اگر شما هم به فکر نصب فلاش تانک روکار یا توکار افتاده اید می توانید این مقاله را دنبال کنید.

توجه کنید! می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و با استفاده از مقاله آموزش نصب فلاش تانک روکار و توکار در ۵ دقیقه به صورت حرفه ای تری فلاش تانک سرویس بهداشتی منزلتان را نصب کنید.

نصب فلاش تانک توکار

برای نصب فلاش تانک توکار شما باید ابتدا قطعه استپ که شبیه حرف L لاتین است را به کاسه توالت متصل کنید تا مانع برای بسته شدن مسیر آب شود و بتواند آب عبور کند ولی حتما بر روی آن یک درب پوش بگذارید.
بعد ازاینکه لوله های انتقال آب را به صورت صحیح به هم متصل کردید، لوله فلوتر را سر جایش بگذارید و اتصالات آن را محکم کنید و بعد زنجیر را به فلوتر وصل کنید.
بعد باید حتما مخزن را به روی لوله ها نصب کنید بدون اینکه به پیچ و مهره های مخزن دست بزنید و تغییری در آن ایجاد کنید.

نصب فلاش تانک توکار


در آخرین مرحله جای سوراخ های پیچ های اتصال مخزن به دیوار را علامت بزنید و مخزن فلاش تانک را به دیوار پیچ کنید. به همین سادگی کار نصب فلاش تانک توکار به پایان رسید.

اگر سرویس بهداشتی شما دچار گرفتگی شد و در تهران هستید کافی است همین الان به سایت برچسب مراجعه کنید تا از خدمات لوله بازکنی “برچسب barchasb” در سراسر تهران بهره مند شوید. سایت برچسب بهترین لوله بازکن ها را دراختیار شما قرار میدهد.

نصب فلاش تانک روکار

نصب فلاش تانک روکار از فلاش تانک توکار ساده تر است . برای این کار کافی است که ابتدا در ارتفاع ۱٫۸۰ متری از سطح زمین مخزن فلاش تانک را پیج کنید. البته قبل از نصب مخزن فلاش تانک باید ابتدا طبق دستور نوشته شده کارخانه وسایل داخل مخزن را نصب کنید.

بعد لوله های آب فلاش تانک را محکم کرده و به کاسه توالت وصل می کنید و در نهایت فلاش تانک را بالای لوله ها نصب کرده و به دیوار پیچ می کنید.

اگر در تهران هستید و یکی از لوله های منزل دچار گرفتگی شد کافی است که به ما در سایت لوله بازکنی برچسب سری بزنید تا نزدیکترین لوله بازکن به شما در هر کجای تهران که هستید را معرفی کنیم. سرویس لوله بازکنی در شرق تهران و یا دیگر مناطق تهران به صورت شبانه روزی در خدمت شما می باشد.

حتما هنگامی که می خواهید نصب فلاش تانک روکار و تو کار را انجام دهید به اتصلات آب توجه کنید که نشتی نداشته باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!