لوله بازکنی با تلمبه دستی روشی قدیمی ولی موثر!!

سازه های ساختمانی و عمرانی

لوله بازکنی با تلمبه دستی روشی قدیمی ولی موثر!!

بهترین روش و ساده ترین روش برای لوله بازکنی در منزل که از قدیم هم از آن استفاده می شده است لوله بازکنی با تلمبه دستی می باشد.

ما دراین مقاله می خواهیم روشهای اصولی استفاده از روش لوله بازکنی با چاه بازکن دستی را برایتان شرح دهیم تا بتوانید با رعایت این نکات نتیجه بهتر و سریعتری از استفاده این روش بگیرید.

البته هر چقدر هم شما در استفاده از روشهای لوله بازکنی در منزل خبره باشید ولی باز هم در هنگام مواجه با گرفتگی های شدید، می دانید که لوله بازکنی با تلمبه دستی موثر نیست و نیاز به ابزار خاصی دارید که در اختیار لوله بازکن ها می باشد. لذا در هنگام بروز گرفتگی های شدید برای لوله های منزلتان می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید.

سایت برچسب می تواند بهترین لوله بازکن ها در سراسر تهران به شما معرفی کند بطور مثال اگر شما در کیانهشر تهران هستید برای دسترسی به خدمات لوله بازکنی کیانشهر تهران کافی است به صفحه لوله بازکنی کیانشهر تهران مراجعه کنید تا نزدیکترین لوله بازکن ها به خودتان را مشاهده کنید و فقط با یک تماس آنها را دعوت به کار نمایید.

لوله بازکنی با تلمبه دستی و چرب کردن کاسه آن

اگر شما در مکانی که دارای سطح صافی می باشد می خواهید از روش لوله بازکنی با تلمبه دستی استفاده کنید، مثل سینک ظرفشویی و یا کف حمام یا حتی وان حمام میتوانید مقداری دور کاسه لوله بازکن دستی را با وازلین یا ماده دیگری چرب نمایید تا چسبندگی تلمبه به کف بیشتر شود.

با چسبیدن کاسه به کف زمین و یا سینک دیگر هوا از آن خارج نشده و کارایی تلمبه دستی بیشتر می شود و هنگام بالا کشیدن تلمبه می توانید خلاء بیشتری را به دست آورید.

لوله بازکنی با تلمبه دستی یا چاه بازکن دستی

البته همیشه تلمبه دستی روش مناسبی برای لوله بازکنی نیست و در زمانی که گرفتگی شدید است مثل گرفتگی با مصالح ساختمانی بهترین راه این است که به سایت برچسب مراجعه کنید و در هر کجای تهران هستید بهترین لوله بازکن ها از آنها بخواهید.
لوله بازکنی برچسب به صورت شبانه روزی با بهترین نیروی کار می تواند به شما همشهریان عزیز بهترین خدمات لوله بازکنی را ارائه دهد به صورتی که لوله بازکن های برچسب در کمتر از نیم ساعت خودشان به شما میرسانند.

چند نکته برای لوله بازکنی با تلمبه دستی

جهت لوله بازکنی با تلمبه دستی رعایت این چند نکته ضروری است و بهتر است که آنها را به ذهن بسپارید.

  • میتوانید به جای چرب کردن دور کاسه تلمبه، دور آن مقداری آب بریزید.
  • در روش رفع گرفتگی لوله با تلمبه دستی، هر مقدار شما بتوانید مانع هدر رفت هوا از کناره های کاسه تلمبه دستی شوید کاراییآن بیشتر می شود.
  • در مواقعی که اسید داخل لوله ریختید به هیچ عنوان از تلمبه دستی استفاده نکنید
نکات لوله بازکنی با تلمبه دستی

اگر لوله های منزل با روش لوله بازکنی با تلمبه دستی برطرف نشد نشان از گرفتگی شدید لوله ها می باشد که حتما اگر در تهران هستید با همین تلفن همراهی که در دستتان می باشد می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی ستارخان و یا هر محله دیگر در سایت برچسب استفاده کنید.
برای استفاده از خدمات لوله بازکنی ستارخان فقط کافی است که عبارت ستارخان را در سایت برچسب جستجو کنید تا به سادگی لوله بازکن های ستارخان را بتوانید مشاهده کنید و با یک تماس آنها را به کار دعوت کنید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
توالت

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!