بیان کارکرد انواع فلاش تانک به زبانی ساده

سازه های ساختمانی و عمرانی

بیان کارکرد انواع فلاش تانک به زبانی ساده

در کنار هر یک از سرویس های بهداشتی یک سیفون وجود دارد که وجود انواع فلاش تانک بسیار ضروری می باشد؛ زیرا به کمک آن و با تخلیه آب زیاد از تجمع فضولات و رسوبات در چاه یا در مسیر لوله ها جلوگیری می کند و همین تخلیه آب نمی گذارد که در بلند مدت چاه یا لوله ها دچار گرفتگی بشوند؛ به همین دلیل وجود فلاش تانک بسیار ضروری می باشد.

گرفتگی چاه فاضلاب یا لوله ها یک مشکل بسیار ناخوشایند می باشد؛ زیرا باعث انتشار بوی بسیار بد و یا نارضاتی اهل خانه می شود. ولی اگر فلاش تانک کنار هر سرویس بهداشتی وجود داشته باشد مشکل گرفتگی چاه خیلی کمتر به وجود می آید؛ زیرا انواع فلاش تانک با تخلیه آب بسیار زیاد رسوبات و فضولات را از درون لوله ها پاکسازی می کند.

انواع فلاش تانک و کارایی هایی که دارند

همه فلاش تانک ها دارای یک مخزن ذخیره آب می باشند و یک اهرم یا دکمه تخلیه با فشار دادن دکمه تخلیه آب با فشار زیادی تمام رسوبات را از بین میبرد، این کار باعث از بین بردن و پاک سازی رسوبات و فضولات و همچنین از بین رفتن بوی بد می شود.
بیشتر فلاش تانک هایی که دیده اید، روی کار هستند. اما فلاش تانک جدیدی هم وجود دارد که تمام اجزای آن درون دیوار نصب می‌شود که به فلاش تانک توکار معروف می باشد.

گاهی با عملکرد نادرست انواع فلاش تانک، تهویه هوا نه تنها به خوبی انجام نشده که لوله های فاضلاب دستشویی با گرفتگی هایی سخت مواجه می شود و خیلی اوقات با استفاده از روش های خانگی، نمی توان برای طولانی مدت مشکل را برطرف نمود. در این مواقع باید متوسل به خدمات لوله بازکن های ماهر شد که برای درخواست با آنها می توانید به عنوان مثال با لوله بازکن غرب تهران برچسب تماس بگیرید و خود شاهد پیگیری همه جانبه و ضمانت در ارائه خدمات اینترنتی سایت برچسب باشید و بدون هیچ نگرانی خیلی آسان من بعد روی کمک این لوله بازکن ها می توانید حساب باز نمایید.

شناخت مزیت های انواع فلاش تانک

استفاده از انواع فلاش تانک مزایایی برایمان دارد که ما در این مقاله به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • اول از همه کاهش مصرف آب و صرفه جویی در آن می باشد و در فلاش تانک دو زمانه این صرفه جویی بیشتر هم می‌شود.
  • مزیت دیگر استفاده از فلاش تانک کاهش مشکلات عفونی و بهداشتی می باشد.
  •  در نوع اتومات فلاش تانک ها دست کاری را انجام نمی‌دهد و دیگر اینکه در بعضی از فلاش تانک ها کارضدعفونی یا همان آنتی باکتریال انجام می شود.

 معرفی مختصر فلاش تانک تو کار

 فلاش تانک توکار نوع جدیدی از سیفون ها می باشد که تمام اجزای آن درون دیوار نصب می شود و بیشتر در خانه های تازه ساز و مدرن استفاده می شود که برای هر دو مدل توالت ایرانی و فرنگی طراحی شده است و کارایی دارد.
کارایی انواع فلاش تانک  توکار و روکار یکسان می باشد، اما نوع نصب آنها با یکدیگر تفاوت دارد. همچنین نصب فلاش تانک توکار ایرانی با مدل توالت فرنگی کمی متفاوت می باشد.

نگاهی به لیست انواع فلاش تانک

 فلس تانک دو زمانه: این مدل از انواع فلاش تانک مقدار آب مورد نیاز را به صورت اتوماتیک تخلیه می‌کند، برای اینکه اطلاعات بیشتری از این محصول به دست بیاورید می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و مقاله فلاش تانک دوزمانه را مطالعه کنید و یا در صورت وجود مشکل تخلیه و یا گرفتگی لوله های فاضلاب، به خاطر خرابی در فلاش تانک منزل خود می توانید در سایت برچسب نام محل مورد نظر خود را جستجو کنید، مثلا لوله بازکنی در سعادت آباد آنگاه از نزدیک ترین تکنسین برچسب بهترین و جامع ترین خدمات را با قیمت مناسب دریافت کنید.

 فلاش تانک دو مخزنه: این مدل از انواع فلاش تانک دارای دو مخزن می باشد که می تواند در دو مرتبه آب را تخلیه کند.

فلاش تانک آنتز باکتریال: این مدل از انواع فلاش تانک هنگام تخلیه آب محل را ضدعفونی میکند یا همان آنتی باکتریال

 فلاش تانک اتوماتیک: یکی از بهترین انواع فلاش تانک برای مکان های عمومی لرستان اتوماتیک می باشد زیرا نیازی به دست ندارد که دکمه تخلیه آن را فشار دهید و با باز و بسته کردن درب سرویس بهداشتی عمل تخلیه آب را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

بیشتر بدانیم

فلاش تانک روکار از یک محفظه و یک لوله آب که تا سنگ توالت ادامه دارد تشکیل شده است و مخزن و لوله کشی آن در سرویس بهداشتی قابل مشاهده است. فلاش تانک توکار، مخزن و لوله هایش در داخل دیوار قرار می گیرد و با چشم دیده نمی شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!