معرفی دستگاه نشت یاب لوله آب مدل pico در کرج

سازه های ساختمانی و عمرانی

معرفی دستگاه نشت یاب لوله آب مدل pico در کرج

در شهر کرج افراد لوله بازکن و تشخیص کار برای تشخیص دقیق محل ترکیدگی لوله از دستگاه نشت یاب لوله آب استفاده می‌کنند که در این مطلب قصد داریم از بین این دستگاه ها، دستگاه نشت یاب pico را معرفی کنیم. دستگاه نشت یاب pico با قابلیت دارا بودن هدفون و با کیفیت بالا دارای حساسیت بالای ۳ می باشد این دستگاه دارای استانداردهای ce و IOS از اتحادیه اروپا است.

معرفی دستگاه نشت یاب لوله آب مدل pico در کرج

ویژگی های دستگاه نشت یاب pico ابزار مورد استفاده برای افراد تشخیص کار کرج

این دستگاه طراحی تمام دیجیتال دارد که از به روز ترین دستگاه های نشت یاب موجود در بازار کرج می باشد دستگاه نشت یاب pico دارای سیستم باتری قابل شارژ می باشد، که این سیستم همراه شارژر اتوماتیک می باشد. این دستگاه دارای ولوم صدای زیر و بم به منظور فیلترینگ و حذف و اضافه کردن فرکانس های مختلف صدا است. همچنین از دیگر ویژگی های دستگاه نشت یاب pico می‌توان به قابلیت نشانگر دیجیتال ال ای دی میزان قدرت صدا vu meter می باشد که نشانگر دیجیتال ال ای دی میزان باتری را نشان می دهد.

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله مدل pico دارای گیرنده بسیار حساس یا لوپ می باشد که این گیرنده با تقویت کننده آی سی همراه می باشد که مدار این گیرنده کاملا مجزا و در داخل لوب دستگاه است. دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله قابلیت پخش صدای بسیار قوی حداکثر- ۱۰۰۰ mw را دارد که از طریق هدفون که همراه دستگاه می باشد قابل شنیدن است.

دستگاه نشت یاب pico مجهز به نوع هدفون حرفه ای با بند فرکانسی -۲۰khz -20hz می باشد که در این دستگاه شاسی قطع صدا برای استفاده در زمان جابجایی لخت و جهت جلوگیری از آزار گوش به کار میرود این دستگاه بسیار کم مصرف بوده و باتری آن قابلیت کارکرد تا ۴۰ ساعت به طور مداوم و بدون شارژ را دارد شرکت های ارائه دهنده دستگاه لوله بازکنی در کرج معمولاً برای این دستگاه دو سال گارانتی و چند سال خدمات پس از فروش را ارائه می دهند. راهنمای سرویس فصلی کولر آبی

مشخصات فیزیکی و فنی دستگاه نشت یاب لوله آب pico

معمولاً ولتاژ کاری این نوع دستگاه ها ۱۲ ولت می باشد که با باتری داخلی و قابل شارژ همراه است زمان کارکرد باتری این دستگاه در صورت شارژ کامل تا چند ساعت به طور مداوم می باشد. بهتر است بدانید از ویژگی های مهم این دستگاه وزن آن می‌باشد که به طور میانگین وزن این دستگاه کمتر از یک کیلوگرم است از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به طیف فرکانسی آن اشاره کرد که قابلیت پخش و دریافت سیگنال صوتی از منفی ۲۰ کیلو هرتز تا مثبت ۲۰ هرتز را داراست. دستگاه نشت یاب pico قادر است نشتی لوله آب را به طور دقیق شناسایی و این کار را در سرعت بالا انجام دهد این دستگاه قابلیت نشانگر قدرت صدا در نمایشگر ال ای دی رنگی را دارد.برخی افراد لوله بازکنی در کرج قادر به استفاده از این دستگاه می باشند.

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله در کرج سلام دنیا!

چند نکته مهم در نشت یابی لوله در کرج

  • لوله های ترکیده اگر به موقع شناسایی نشوند و مشکل ترکیدگی لوله به موقع حل نشود می تواند خسارات زیادی را به همراه داشته باشد که علاوه بر هزینه های هنگفتی که بعد به بار خواهد آورد هزینه های جانبی و خسارات زیادی را نیز دارد. وجود نشتی لوله در لوله های آب باعث نم زدن دیوار یا سقف و یا کف ساختمان شده که همین نم زدگی دیوار دلیلی بر وجود لوله ترکیده در سیستم لوله کشی منزل می باشد همچنین از دیگر نشانه‌های وجود لوله ترکیده بالا رفتن بی دلیل مبلغ قبض آب می باشد.
  • دستگاه نشت یاب pico قادر است صدای نشتی آب را بر روی انواع لوله های فلزی از جنس PE، GPR،PVC را شنود کرده و با استفاده از تقویت کننده ها به تشخیص کار اطلاع دهد.
  • این دستگاه با دارا بودن سنسور بسیار حساسی که دارد می تواند تشخیص کار را از وجود لوله ترکیده آگاه کند و محل دقیق آن را شناسایی کنند این دستگاه با وزن کمی که دارد و استحکام بالا و مصرف کم باتری در بازار کرج بسیار محبوب بوده و بسیاری از تشخیص کاران حرفه ای در کرج از این دستگاه استفاده می‌کند.

اگر در شهر مشهد ساکن هستید و نیاز به مشخصات تماس با افراد لوله بازکن در مشهد داشتید می توانید از طریق سایت فنی کارا لیست افراد لوله بازکن در مشهد را به صورت رایگان مشاهده کنید و در کمترین زمان مشکل گرفتگی لوله منزل یا محل کارتان را به دست این افراد متخصص سپرده تا حل کنند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!